مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 شهریور 1401 ساعت 14:222022-09-04اجتماعي

دروازه عتبات| آب، نیاز اصلی زائران کربلا در ایلام/ فرماندار: درحال پیگیری هستیم


در حالی که مرز مهران شاهد حجم گسترده ای از زائران است که نیازهای اصلی آنان از جمله آبسرد کن و سرویس های بهداشتی آنان با قطعی آب مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ورود زائرین قبل از اربعین به استان ایلام سیر صعودی دارد؛ هنوز مواکب در ورودی شهر به طور کامل ایجاد نشده است و تا راه اندازی مواکب باید زائرین که با وسایل نقلیه شخصی راهی شده اند هنگام توقف از سرویس های بهداشتی و حتی آب آشامیدنی استفاده کنند.

در کمربندی شرقی شهر ایلام و در منتهی به بلوار خلیج فارس زائرین هنگام سوخت گیری از سرویس های بهداشتی و آبسردکن ها استفاده می کنند اما متاسفانه آب جایگاه و بخشی از منطقه قطع است.

در برخی جایگاه های سوخت در مسیر اربعین و حتی مکان های دولتی و عمومی خدمات به زائرین در نظر گرفته شده است اما قطعی آب در سرویس های بهداشتی و آبسردکن ها در این ایام به یک معضل تبدیل شده و نیازمند بررسی و رفع این مشکل از طرف مسئولین است.

قطعی آب در جایگاه سوخت فرجی یکی از زائران به خبرنگار فارس گفت: جایگاه سوخت بنده که در مسیر زائرین اربعین قرار گرفته و روزانه حجم گسترده ای از رانندگان و سرنشینان هنگام توقف و سوخت گیری از سرویس های بهداشتی و آبسردکن ها استفاده می کنند اما اکنون با قطعی آب مواجه شده و مشکلاتی را برای زائران به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| آب، نیاز اصلی زائران کربلا در ایلام/ فرماندار: درحال پیگیری هستیم

دروازه عتبات| آب، نیاز اصلی زائران کربلا در ایلام/ فرماندار: درحال پیگیری هستیم